Cottbus 2022

Dnia 10.10.22 uczniowie Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Kornela Makuszyńskiego w Strzegomiu pod opieką p. Gertruda Dudzik i p. Marty Pudlik wyruszyli do Cottbus w Niemczech, aby wziąć udział w spotkaniu projektowym Erasmus+ ART IT OUT. Po przyjeździe na miejsce uczniowie uczestniczyli w spotkaniu integracyjnym i udali się do rodzin goszczących.

11.10.22 uczestniczyliśmy w ceremonii powitalnej, podczas której uczniowie przedstawili Czarny Teatr przedstawiając miasta, które biorą udział w projekcie. Po ceremonii udaliśmy się do Galerii Sztuki Nowoczesnej na warsztaty z rysunku i iluzji. Uczniowie wykonali prace i ćwiczyli użycie języka angielskiego w praktyce. Po warsztatach graliśmy w kręgle i spędzając wspólnie czas rozmawialiśmy po angielsku.

12.10. 2022- uczniowie i nauczyciele pojechali kolejką wąskotorową do parku Branitz. Zwiedzaliśmy piękny zamek i ogrody zaprojektowane przez Püklera. Poznaliśmy jego zamiłowanie do egzotycznych podróży, co było rzadkością w XVIII i XIX wieku, zobaczyliśmy pamiątki, które przywoził i jak wyglądało jego życie. Uczestniczyliśmy w warsztatach tworząc dywan z egzotycznych wzorów. Po zwiedzaniu zamku i ogrodów udaliśmy się do zoo, gdzie dzieci otrzymały karty pracy, które musiały uzupełniać podczas zwiedzania zoo.

13.10.22 uczniowie i nauczyciele uczestniczyli w warsztatach teatralno- tanecznych w Teatrze Piccolo. Zwiedzaliśmy również miasto z przewodnikiem poznając jego historię i tradycje regionu. Po południu wyruszyliśmy do Spreewaldu i płynęliśmy łodzią podziwiając przyrodę i krajobraz. Po powrocie na uczniów czekały rodziny goszczące i wszyscy razem uczestniczyliśmy w ceremonii pożegnalnej.

14.10.22 od rana uczestniczyliśmy w lekcjach w szkole niemieckiej oraz zwiedzaliśmy szkołę. Po pożegnaniu,  zadowoleni i pełni nowych doświadczeń wróciliśmy do Polski. /G. Dudzik, M. Pudlik/

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić artykuł !

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 2

Jak dotąd brak ocen! Oceń ten artykuł jako pierwszy.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

Zobacz również

Back to top button

Zdjęcia są własnością PSP 4

Oglądaj na stronie, NIE KOPIUJ !!