TIK na zajęciach projektowych

Indywidualizacja nauczania i autonomia pozwala uczniom przełamać barierę językową

Podczas zajęć z projektu unijnego uczniowie korzystają z nowoczesnych narzędzi multimedialnych: laptopów, aplikacji służących do rozwijania kreatywności, tworzenia prac zespołowych, samodzielnego pogłębiania wiedzy oraz powtórek słownictwa i gramatyki.

Zajęcia z wykorzystaniem technologii cieszą się dużym zainteresowaniem, uczniowie chętnie biorą w nich udział i dzięki temu mają lepsze wyniki w nauce i większą motywacje do zdobywania wiedzy. Wyobraźnia przestrzenna, refleks w podejmowaniu decyzji i różnorodność zadań uatrakcyjniają zajęcia. W dodatku, indywidualizacja nauczania i autonomia pozwalają uczniom przełamać barierę językową, by tym sprawniej i chętniej posługiwać się językiem angielskim.

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić artykuł !

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jak dotąd brak ocen! Oceń ten artykuł jako pierwszy.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

Zobacz również

Back to top button

Zdjęcia są własnością PSP 4

Oglądaj na stronie, NIE KOPIUJ !!

All Rights Reserved